Базов поняття: цльовий ринок; торговельно-технологчний
Лтература: 6, 9, 11, 15, 16, 18, 21, 22, 34, 40, 61, 69,
Вплив кон'юнктури ринку на опрацювання стратег фрми.
Опрацювання стратег товаропросування.
Створення загально роздрбно пропозиц.
Вибр формування цльового ринку.
Название: Стратегчний менеджмент - Навчальний посбник (Скбцький О.М.)Жанр: МенеджментПросмотров: 16 Тема 7. стратег¶я управл¶ння комерц¶йним п¶дприґмством
Онлайн библиотека. Просмотр книги "Стратегчний менеджмент - Навчальний посбник (Скбцький О.М.) - Глава: Тема 7. стратег¶я управл¶ння комерц¶йним п¶дприґмством"
Комментариев нет:
Отправить комментарий